hacked

سنگینیه سیگارو حس میکنم رویه لب

hacked

سنگینیه سیگارو حس میکنم رویه لب

وبلاگ لوتی من ...

بایگانی

عاشق این آهنگم ....متنشو بخون دانلود کن ....

امیدوارم خوشتون بیاد من که عاشق این آهنگم 

واقعا بدنمو به لرزه میندازه حرفاش .....

حالا .....

حتما دانلود کن ....

متن آهنگ :

برام هیچ حسی شبیه تو نیست
کنار تو درگیر آرامشم
همین از تمام جهان کافیه
همین که کنارت نفس میکشم
برام هیچ حسی شبیه تو نیست
تو پایان هر جستجوی منی
تماشای تو عین آرامشه
تو زیباترین آرزوی منی

منو از این عذاب رها نمیکنی
کنارمی به من نگاه نمیکنی

تمام قلب تو به من نمیرسه
همین که فکرمی برای من بسه

از این عادت باتو بودن هنوز
ببین لحظه لحظم کنارت خوشه
همین عادت با تو بودن یه روز
اگه بی تو باشم منو میکشه

یه وقتایی انقدر حالم بده
که میپرسم از هر کسی حالتو
یه روزایی حس میکنم پشت من
همه شهر میگرده دنبال تو

منو از این عذاب رها نمیکنی
کنارمی به من نگاه نمیکنی
تمام قلب تو به من نمیرسه
همین که فکرمی برای من بسه

  • black hat ...best hacker

نظرات  (۴)

  • nnnn khahar
  • سلام 
    عالی بود داداش 
    خخخخخ
    پاسخ:
    تو اینجا چیکار میکنی 

    سلامــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ احسن خواجه امیری عالیه
    پاسخ:
    سلام 
    شما؟

  • mr black hat hacker
  • میدونم حامد .....
  • ارسلان و حامد
  • احسان خواجه امیری تو تلویزیون خونده(آوای باران)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی