hacked

سنگینیه سیگارو حس میکنم رویه لب

hacked

سنگینیه سیگارو حس میکنم رویه لب

وبلاگ لوتی من ...

بایگانی

دانلود اهنگ جعفر زرافه با پخش انلاین و لینک مستقیم

کیفیت ۶۴ کیفیت ۱۲۸ کیفیت ۳۲۰
Download Download Download

.

متن آهنگ جعفر به نام زرافه

دور من پر زرافست پشه دوروبرم خیلی هست

رو گردنم قلادس  ممل جعفرو جرزن هرجا هس

میگه واکنش نیشانم بده اینگار میکانیک پیکان طرف

منم انقدرم تگری زدم نمیدونم اصن چی میگه طرف

ولی عسکر حمال و عملس ولی لهجه داری تو خیلی بد

عسکر طلبکارو سیریش و کنه هست

این جعفر لجبازو دقلو یه دندس

راستی استکان یا لیوان پیکان یاکه ژیان

ازون فازا نمیدن بهت پیکان یا که ژیان

میگن انقدر گل مل میچاقه نکنه یه وقت دکتر شه حاجی

هنوزم قیلیونم میان فیس

هیپ هاپ مادرمون شد از وقتی که جعفر باورمون شد

دور من پر زرافست پشه دوروبرم خیلی هست

رو گردنم قلادس  ممل جعفرو جرزن هرجا هس

Jafar New Track Zarafe

چرت میگیم 

چرت 

عجب حالی میده این چرت گفتن

  • black hat ...best hacker

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی