hacked

سنگینیه سیگارو حس میکنم رویه لب

hacked

سنگینیه سیگارو حس میکنم رویه لب

وبلاگ لوتی من ...

بایگانی

بیا به نظر کامنت بزار آنلاینیم

«منتظر نظرتم ها »

تو نظرات میگپیم 

  • black hat ...best hacker

نظرات  (۲۷۲)

سلام
  • MR404 Hacker
  • Service Stopped Working By User

    Waiting For User Input...


    سلام
    من میخوام یه تروجان بسازم اطلاعاتی از سیستم دخترم بگیرم میتونید کمکم کنید خانوادم  داره از هم میپاشه لطفا خصوصی کمکم کنید
    کسی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سلام
    انلاینید دوستان؟
    سلام 
    سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممم
    اقا سعید جواب بده دیگه .... من بخواطر تو میام اینجا ها ....
    سعید ؟؟؟؟ 
    ایمیلتو میدی ؟؟
    پاسخ:
    saeedjahantab78@gmail.com
    اوشده ..... 

    اخه چرا اینجوریمیکنی اقا سعید .... 
    خب جواب بده دیگه ..... 
    همش واس اونه دیگه اره .... 
    ببین من تو رو از اون بیشتر تر وست دارم .... بخدا راس میگم ...
  • زلزله امروز آذربایجان غربی را لرزاند
  •  شبکه لرزه نگاری تبریز کانون دقیق زمین لرزه امروز آذربایجان غربی را ۸ کیلومتری خوی اعلام کرد .

    زمین لرزه ای به قـدرت ۴ و ۸ دهم درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) ، ساعـت ۱۰ و ۹ دقیقـه شهر های تسوج ، خوی و سلماس را لرزاند . در وهله اول کـانون این زمین لـرزه حد فـاصل تسوج و سلمـاس اعلام شد اما در بررسی های دقیق تر ، شبکه لرزه نگاری تبریز وابسته به موسسه ژئـوفیزیک دانشگاه تهران کـانون دقیق آن را ۸ کیلومتری شهر خوی و ۳۶ کیلومتری سلماس اعلام کرد .

       این زمین لرزه در شهرهـای سلماس ، خـوی ، چایپاره ، چالدران ، ماکو و ارومیه در آذربایجان غربی و در شهرهای تبریز ، شبستر ، مرند و جلفا در آذربایجان شرقی هم احساس شد .

      رئیس جمعیت هـلال احمـر آذربـایجان غربی گفت : بـر اثـر این زمین لـرزه ، دیوارهای ۵ ساختمان روستاهای خوی ترک برداشت .

      زینالپور فتاحی افزود: براساس گزارش تیم های ارزیابی و اطلاهات دهیاران بر اثر این زمین لرزه دیوار هـای ۳ ساختمـان روستای شوربـلاغ ، یک ساختمان روستای بـدل آباد و ساختمان هنـرستان کشاورزی روستای رهال خوی ترک برداشتند .

       وی گفت: هم اکنون تیمهای ارزیابی هلال احمر و امداد هوایی مشغول ارزیابی دقیق خسارات ناشی از این زلزله هستند .

    عماری فرماندار خوی هم در گفتگوی اختصاصی با جوان پرس وضعبت را عادی اعلام کرد وخاطرنشان ساخت : خسارت چندانی به منطقه وارد نشده است.

    بر اسای اخبار واصله همچنین اهالی منطقه شمال ارومیه هم از ترس زلزله برخی از منازل خود را ترک کرده و از مسیر سرو وصومای به ارومیه عزیمت کرده اند.

      مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی هم گفت : بلافاصله پس از وقوع این زمین لرزه ها گروههای امدادی به مناطق و روستاهای نزدیک کانون زلزله اعزام شدند ومشغول بررسی خسارات احتمالی هستند.  خلیل ساعی افزود : تاکنون از خسارات و تلفات احتمالی این زمین لرزه ها گزارشی مخابره نشده است .

     درخشانی بخشدار مرکزی تسوج در شهرستان شبستر که نزدیکترین نقطه استان آذربایجان شرقی به کانون زلزله است گفت : ۱۵ گـروه امدادی برای رسیدگی به مجروحان احتمالی به روستاهای اطراف اعـزام شده اند .

    گزارش های رسیده حـاکی است مردم این مناطق از ترس وقوع دوباره زلزله در محیط های باز حضور یافته اند.

    جواب سلام واجبه ها ....
    سلام ....
    خوبی؟؟؟؟
    جواب بده دا 
    شما که گفتین فردا نمیاین
    پاسخ:
    خب من نمیرم مدرسه حامد که شاید رفت 

    خوبه خودت هم میدونی قیافه نداری!!!!!!!!!!ههههههههه
    پاسخ:
    اهوم ولی اونی که باید از قیافم خوشش میومد اومده .....
    به حامد بگو بیاد وگرنه دیگه بهت ج نمیدم چون ......................تو هم برو این سحرروپیدا کن باهاش خوش باش
    پاسخ:
     نه بابادیوو نه نیستم که 
    درضم فردا امتحان داریم شاید نیاد ....
    اگه نمخوای ج نده من به خیر تو میحرفم 
    من رفتم ....
    بای 
    نه نمیشناسم بیاوب حامد
    پاسخ:
    میگم دیدی چقد بی قیافه ام !!!!!!!!!! ههههه 
    چشم؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    حالا میشناسی این کثافتو؟؟؟؟(سحر)
    میگم ی بارم میگفتی عکست ..............
    تو خانه (صفحه ی اول گذاشتم برو ببین تا حالا منو دیدی؟؟؟)
    بله چی میگی؟
    سلام
    کسی هست ...؟من آنلاینم ها

    اره چون دوست دارم .....
    عصبی نشو تورو خدا ....
    پاسخ:
    بابا دست از سرم بردار تو دیگه کی هستی .....
    افتادی به جون من ....اح 
  • black hat ...best hacker
  • بری بهش چیزی بگی خونتونو رو سرتون خراب میکنم
    حتما به مریمم اون دروغا رو یاد میدی که بره بهش بگه....
    پاسخ:
    درسته نه؟

    سلام سعید ؟؟
    تورو خدا ایجوری نکن ...
    من قصد بدی ندارم که....
    من میدونم واس چی بهم رو نمیدی ....
    همش بخاطر اون دخترس دیگه .....
    تورو خدا جوابمو بده...
    ki online?
    سلام حامد اره .....کاری داشتی؟؟
  • ارسلان و حامد
  • Slm  سعید
    هستی
    پاسخ:
    سلم
  • black hat ...best hacker
  • سحر دیگه داری چیز میشی ها 
    خ نده اعصاب ندارم .....
    اشغال .....
    این حرفا چیه میزنی ...
    شرت کم سحری ...
    سعید تو رو خدا ....
    mamnonam ogab jooon
    علی هکر .....
    اموزش هکو به ایمیلت فرستادم
    برو دان کن
    بزو بابا تو شرییییی
    کثافت.....
    اخه چرا ایجوری میکنی 
    سعید من دوست  دارم .....
    سن الله بوجور المه ...
    کثافت آدرس اینجارو از کجا پیدا کردی .....
    خواهشا کامنت نزار حال ندارم اعصابمو بریزی به هم ....

    منو نشناختی سعید؟؟
    سحرم دیگه 
    هکر دیگه کیه؟؟
    عسل تو دیگه کی هستی؟؟
    همون عسل هکر هستی یا؟؟
    ye vakh maro ham nagiri ha 
    hal nadareem jarime bedim 
    shenidab rafti to fata?
    salam saeed 
    migam amshab to kelas baram hack gmailo yad bede 

    ajab sokoty
    الوووووووووووووووووووووووووووووووووووو....
    پاسخ:
    ها؟؟؟
    جواب بده دیگه ......
    پاسخ:
    گفتم نمیشه دیگه برو پی کارت ...
    سعید میخوام یه چیزی بهت بگم ولی روم نمیشه ....






    سعید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




















    میخوام بگم اگه بگم عاشقتم چی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟




















































    *********(دوست دارم سعید )************
    پاسخ:
    نمیشه .....
    تمام
    میدونم آنلاینی جواب بده دیگه ..........
    وااااااااا
    پاسخ:
    بابا چی میگی آخه تو هم گیر دادی به من ....
    سعید؟؟؟؟؟؟؟؟

    سلام سعید خوبی؟
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    استار تو آنلاینی؟؟؟؟
    سعید چرا حامد ج نمیده؟؟؟؟؟؟؟/
    پاسخ:
    نمیدونم استار ....
    نسبت به تو سرد شده انگار.......
    سلام کسی هست؟
    saeed ma residim ......be mailet yek sari bezan
    javab bede
    پاسخ:
    ???migmam mishel asm shahre shoma chi bod
    بله ؟
  • ارسلان و حامد
  • سعید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • आप Kyrm डाले
  • سلام کسی هست؟
    میشل به اون یکی سایتمم ی سری بزن اونم عوض کردم ........

    سلام میشل خوبی؟؟؟؟؟؟

    چخبر ؟؟؟؟؟

    کی رسیدین ؟

    فردا میام خونتون ........

    بابت اون کتابم ممنونم خیلی به دردم میخوره ............

    مرسی 

    hi saeed 
    ????khobi 
    az alman omadim 
    sitet aly shode afarin 
    be mailet chizi send kardam boro bebin 
    montazer javabetam 
  • black hat ...best hacker
  • na ma fiza andakhtim donbalmon bodan raftim khone.....
  • ali_hacker@@@@
  • میدونی چیشد تو راهپیمایی؟......
  • mr black hat hacker
  • فعلا کسی نیس علیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
  • ali_hacker@@@@
  • سلام ................................................... چ طورین؟

    سلام علیک .............
  • نزدیک تر از چیز ............
  • سلام خوبی سعید؟
    • خوبی؟
    پاسخ:
    مرسی ............


    سلااااااااااااااااااااااااااام
  • black hat ...best hacker
  • دوستان وقتی کسی تو اینجا لینک میزاری خواهش میکنم کلیک نکنین .......
    کی آنلاینه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سعید لج میکنی منم اینطوری میکنم 
    پاسخ:
    تو صب کن عصر میبینمت دا ...........
    منتظرم باش ببین چطور پاسخ میدم بهت آشغال ........
    بی فرهنگ ........
  • ali_hacker@@@(usa_fbi) .a
  • با سلامی دیگر به دوستان گرامی  

    اومدم رکورد جدیدمو بهتون معرفی کنم  

    امروز یه چتروم هک کردم



    roomsina.ir
    استار تو انلاینی؟
    حامد اومد ؟
  • black hat ...best hacker
  • این کثافت بهزاد دیگه کیه ........
    کسی میشناسه 
    آشغال عوضی 
    کجایییییییییی
    پاسخ:
    درس دارم 
    حامد چرا نمیاد
    پاسخ:
    نمیدونم 
    بهت گفتم که دیگه از من نپرس ..........
    من دیگه دخالت نمیکنم 

  • black hat hacker
  • حالا این بارم بخشیدمت اجی گلم 
  • black hat hacker
  • خب نباید میگفتی دیگه ....
    بابا از عمد نبود
    بابا چرا اینطوری میکنی
    پاسخ:
    میگم چرا اون فکرو کردی تو ؟
    ها؟

    چی کار کنم ببخشی؟
    پاسخ:
    هیچی من نمیبخشمت 
    بهت گفته بودم به این سایت نیا ........... 
    ببخشید دا
    پاسخ:
    نه نمیشه ..........
    هنوز قهری؟
    پاسخ:
    ی جورایی آره 
  • black hat ...best hacker
  • سلام

    سلاااااااااااااااااااااااااااااام
    پاسخ:
    اهوم............

  • black hat ...best hacker
  • سلام 
    شیلاااااام
    پاسخ:
    علیک
    هم تو وهم حامد از دستم ناراحتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    ها؟
    من دیگه خودمو میکشم کنار 
    خود دانی دیگه از حامد برا من نگو 
    اوکی؟
    باییییییییییییییی
    پاسخ:
    باییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
  • ●♥♛عسل♛ ♥●
  • استار خخ گلت نتون خو 
  • ●♥♛عسل♛ ♥●
  • خو من لفتم دیه فعلا روز خوش
    پاسخ:
    بای

    بابا غلط کردم
    پاسخ:
    بعدا میام استار فعلا خدافظ 
  • ●♥♛عسل♛ ♥●
  • باشه سعید جون تو من بی رحم نیستم منو ک میشناسی
    پاسخ:
    اهوم میدونم بابا شوخی کردم خخخ
  • ●♥♛عسل♛ ♥●
  • آخ استار بود اسمت ببشید 
    پاسخ:
    من باید برم ی نیم ساعت دیگه میاد 
    بای 
  • ●♥♛عسل♛ ♥●
  • سلام سحر خووووبی جواب چی؟؟؟؟
    پاسخ:
    فک کنم اسمش استار باشه عسل جون 
  • ●♥♛عسل♛ ♥●
  • من ک خوفم سعید
    پاسخ:
    تا ی هفته دیگه فیلماشو برات ضبت میکنم 
    ولی تو هک کردن خیلی هم بی رحم نباشی دا .........
    چرا جواب نمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    حرفمو زدم برو خوش باش 
    تمام 
  • ●♥♛عسل♛ ♥●
  • اله سعید خوندم مطالبت قشنگه
    پاسخ:
    اهوم بچه خوبی باشی بهت بک ترکو میفرستم خخخخخخخ
    بابا بخشید دیگه
  • ●♥♛عسل♛ ♥●
  • کسی نیست من برم
    پاسخ:
    نه با با اینجاییم 
    میگم عسل پستارو خوندی؟

  • ●♥♛عسل♛ ♥●
  • شلااااااام خوبی خخ
    پاسخ:
    سلام مرسی اجی 
    بابا شوخی کردم داداش !!!!!!!!!!!!!چرا بهت برمیخوره
    بابا تو هم بهانه میکنی که باهات حرف بزنم بروووووو بابا!!!!!!!!!!!!!!من حامد رو میخوام(ببخشید)

    پاسخ:
    ازت خواهش میکنم دیگه به سایتم نیا 
    حالمو بهم میزنی 
    من به تو نیاز ندارم 
    خدافظ 
    مرس ؟خوبم؟به حامد بگو توروخدا بیاد
    پاسخ:
    داره درس میخونه 
    چرا اینقد بی تابی میکنی ؟؟؟؟
    حامد که از دستت فرار نمیکنه 
    سلاااااااااااام
    پاسخ:
    سلام 
    خوبی اجی؟
    چخبر؟
    من دیگه رفتم
    پاسخ:
    باش 

    میاد؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    نمیدونم جواب نمیده 
    میگم هر چه میکنم سایت حامدو باز نمیکنه چرا؟
    تو میونی بری تو سایتش؟

    انشاا.... خوب میده حامد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟توروخدا بگو جواب  بده
    پاسخ:
    اهوم صب کن ببینم .......
    تو کدوم خیابون هس اون مدرسه
    پاسخ:
    نمیدونم قک کنم طرقای سالمندون ...........
    امتحان چی؟
    پاسخ:
    بسیج تو فن حرفه ای امام خمینی ....
    میگی بیاد؟؟؟؟
    پاسخ:
    چند دقیقه بعد میاد 
    شایدم نیاد جمعه امتحان داریم شاید داره اونو میخونه 

    انشاا... همه ی عاشقای دنیا خوشبخت بشن!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    خدا کنه ....
    واسه کی زوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هان؟
    پاسخ:
    واس عشق و عاشقی ....
    خب تو کاری کن اون تو رو ببینه بشناسه .........
    بعدشم به نظرم یکم واس این کا را زوده ها؟
    خودش نمیخواد بامن اشنا بشه
    خودش نمیخواد جواب بده
  • black hat hacker
  • ببین استار حامد ناراحت نیس او اصلا اهل این کارا نیس واس همین بعدشم اون تو رو نمیشناسه ....
    حامد ازدستم ناراحته
  • black hat ...best hacker
  • سلام 

  • mr black hat hacker
  • کسی هست؟؟؟؟؟؟
    حامد؟ۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀ
    جواب بده داداش
    پاسخ:
    بله کاری داشتی اجی......
    سعید سلاااااااااااااااام توروخدا به حامد بگو بیاد باهاش کار دارم
    پاسخ:
    گفتم دیگه.....
  • black hat hacker
  • سلام
    رفتی؟
    پاسخ:
    ببخشید کار داشتم .....
  • black hat ...best hacker
  • الان که نمیتونم ولی اومد خودش ازش بپرس اگه جواب نداد من فردا ازش میپرسی
    من باید برم شب بازم میام 
    فعلا 
    بای 
    واسه چی ؟میتونم بپرسم اخه مگه من کاری کردم

  • black hat ...best hacker
  • میگم استار انگار حامد کمی دلخوره ازت به من که ایطور گفت حالا نمیدونم 
    اره منم
  • black hat ...best hacker
  • سلام 
    کی انلاینه ؟؟؟
    استار تویی؟
    من رفتم خوابم میاد بای!!!!!!!!فردا از طرف من به حامد سلام برسون....
    پاسخ:
    باشه اجی جون 
    شب خوش 
    بای 
    چرا داداش؟
    پاسخ:
    دلم گرفته 
    آخه بعد از ظهر ی اتفاقایی افتاد حالمو زده به هم 

    بیا سایت حامد؟
    پاسخ:
    نه حال ندارم 
    ببخشید
    پاسخ:
    باش 
    ولی ببخشیدم لازم نیس ها 
    هی نگو ببخشید 
    باشه؟؟؟؟
    چرا؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    گفتم نا راحت نیس این که چرا نداره ..........

    خوبی؟حامد از دستم ناراحته؟
    پاسخ:
    مرسی 
    دقیق نمیدونم ولی فک نکنم ناراحت باشه ....
    سلاااااااااااااااام
    پاسخ:
    سلام اجی خوبی؟

  • داشکسته
  • سلام سعید سایتت عالیه ولی رنگش چشم آدمو میزنه
    پاسخ:
    امیر قالب پیدا کردی بده تا بزارم 
    اخه قالب درست حسابی پیدا نمیشه 

  • black hat ...best hacker
  • خدافظ 
  • black hat ...best hacker
  • سلام دوستان
  • علی متقی
  • نه حوصله ندارم استار درس می خونم.
    پاسخ:
    عجب...
    متقی دیگه نمیای سایت حامد؟
  • علی متقی
  • سلام سعید سایتت خیلی خوبه مطالب جذاب تری تو سایتت قراربده.
    پاسخ:
    چاکریم دادا .........

    ببخشید اشتباهی زدم
    پاسخ:
    ok
    <!--start this code by Www.Emoticons.ir--><p style="font:11px tahoma;"><a target="_blank" href="http://www.emoticons.ir"><span style="text-decoration: none; font-weight: 700"><font color="#FF0000">کپی پیست کن دآت آی آر::مرجع شکلکهای متحرک</font></span></a></p><style>body{cursor:url('http://www.emoticons.ir/files/smiles/girls/8129.gif')}</style><!--end code: Www.Emoticons.ir -->
    وای چ عکس وحشتناکی ادم میترسه
    پاسخ:
    نه بابا اونقدرا هم وحشتناک نیس
    نگفتی کی هستی؟
  • ارسلان و حامد
  • واضح بگو چی میگی؟
  • black hat ...best hacker
  • من همونم حالا من که ی نظر دادم فقط حام جون 
    خودتون میدنین 
    میگم ی نظر دیگه ::::: واس این کارا زوده .........
    من رفتم بای
  • ارسلان و حامد
  • اصلا سعید
    یواش یواش داری تغییر میکنی ها؟؟؟
  • black hat ...best hacker
  • من باید برم فعلا خدافظ 
    خوش بگذره حامد 
    با استار جی اف ها؟؟؟؟؟؟؟
    بای 
  • black hat ...best hacker
  • سلام 
    کسی هست؟
  • ALI HACKER IS BEST HACKER@@@@
  • سلام سعید یه وب زدم بیا اونجا سر بزن 

    پاسخ:
    دیدم مش هکر .......
    عالی بود 

  • mr black hat hacker
  • حالا بخشیدیم لازم نیس انقد تکرار کنی ..........
    من که چیزی نگفتم ببخشید
  • black hat ...best hacker
  • نه ....
    خودمو میگم که هیچی نشده آدم بدمون کردی ........
    منظورت ادم بد منم دیگه!!!!!!!!!!!!!!!1
    منظورت ادم بد منم دیگه
  • mr black hat hacker
  • باشه قبوله 
    ولی من نمیتونم درکت کنم .......
    متاسفم 
    دیگه دخالت نمیکنم 
    باشه ؟؟؟
    انگار وقتی یکی رو درکش کنی بخوای بهش کمک کنی میشی آدم بد ....
    دیگه باید برم 
    برو خوش باش 
    خدافظ 
    معذرت خواهی که کردم
  • mr black hat hacker
  • دیگه دخالت نمیکنم 
    برو هی چی میکنی بکن 
    اصلا ازت انتظار نداشتم که جلو محبتم همچین برخورد کنی ......
    اصلا جواب نمیده درکم کن
  • mr black hat hacker
  • به من ربطی نداره .....
    ببخشید اگه اون حرف روزدم
    سعید حامد اصلا نمیخواد جواب بده
  • mr black hat hacker
  • اره
  • ALI HACKER IS BEST HACKER@@@@
  • saieed incaiii?
    اینجایی سعید ؟؟؟؟؟؟؟؟زود بگو
    سلام 
    اینجا کسی نیس؟
  • ارسلان و حامد
  • سلام
  • ALI HACKER IS BEST HACKER@@@@
  • سلام .... هیشکی نیست .... من برم ..... 




    .....
    ...
    ..... 
    تمام.
  • black hat ...best hacker
  • سلام 
    کسی هست؟؟؟
  • ارسلان و حامد
  • الو سعید اینجایی
    میتونی واسه کنفراس آماده شی آخرهای خیلی سبزو بخون
    همه چی آماده ست
    پاسخ:
    واس کدوم درس؟؟
  • ارسلان و حامد
  • سعید من با هیچ احدی در رابطه نیستم و مثل کف دستم همونی که تو مدرسه میبینی.
    از این به بعد به کامنت های استار جواب نمیدم (اینو بهش بگو)
    پاسخ:
    میدونم بابا 
    به خودت نگیر .......
    بخدا منضور بدی نداشتم 

  • ارسلان و حامد
  • اون هکر دومی علی حسین پور باشن؟
    پاسخ:
    نه بابا اون که چیزی بلد نیس 
    این اسمش علی رضا هست دوست صمیمیمه تو محله .....
  • ارسلان و حامد
  • سعید من به دنبال کسی نمیرم
    بایییییییییییییییی!
    پاسخ:
    بد برداشت نکن حامد .........
    بایییییییییییییییییی
    مرسی که درکم میکنی
    پاسخ:
    خواهش ........
    دیگه خدافظ 
    مشاور خوبی میشی؟
    پاسخ:
    فک کنم 
    من رفتم بای 
    تو اینترنته؟
    پاسخ:
    انگار نه ...........
    ببین استار زیاد به دنبالش بیفتی به دنبالت نمیاد 
    زیاد ازت خوشش نمیاد 
    اوکی ؟؟؟؟

  • ALI _HACKER@@@
  • mrs-j? دنبال هکر هستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    من هستم ali hacker.
    پاسخ:
    تو عضوی 
    تمام..
  • ALI _HACKER@@@
  • یا الله برادران هکر  ...

    خوبین یا بهترین یا چطورین؟

    ...

    تمام.
    پاسخ:
    خوبیم علی 
    تمام ...




    استار شاید شب بیاد 
    درس داره .....
    مگه تو اینترنته؟
    پاسخ:
    نمیدونم ولی میاد شایدم هست 
    ی لحظه صب کن ......
    یه لحظه؟خواهشا
    پاسخ:
    نمیتونم استار جون
    وگر نه میگفتم 
    خب خودت خصوصی بده میاد دیگه .........
    میگی؟
    پاسخ:
    آخه برا چی میخوای بیاد ؟؟؟؟؟؟ها؟
  • ارسلان و حامد
  • عکستو بذار
    کیم
    پاسخ:
    نمیدونم ......
  • black hat ...best hacker
  • منم نمیگم .........

  • black hat hacker
  • فک کنم گفتم استار ها 
    نگفتم همگی بیاین اینجا .........
  • black hat ...best hacker
  • کسی هست؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    الوووووووووووووووو.................

  • black hat ...best hacker
  • میگم چرا ساکتین ؟؟؟؟؟؟
  • ALI _HACKER@@@
  • نظرمو پاک نکن تمام.........
    پاسخ:
    میگنم 
    تمام
  • ALI _HACKER@@@
  • من برم  به چترومم برسم 


    .....تمام.
  • black hat ...best hacker
  • نه ندارم .......
    تمام 

  • ALI _HACKER@@@
  • بچهای اینجارو بیار اونجا معاونت کنم



     اوکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



    پاسخ:
    حالا..........
    تو اول چند نفر بیار اینجا بد ......
    همه همکلاسی همو بیارم اونجا
  • ALI _HACKER@@@
  • خوابین؟
     


    اینجارو ولش بیاین همگی راما چت 

     من مدیرشم

     اسمم USA_FBI
    پاسخ:
    مرسی علی 
    علی معاونم کنی میام 
  • ALI _HACKER@@@
  • YALAAAH  


    SALAM



    پاسخ:
    علیک
  • ارسلان و حامد
  • اینجایی؟
    پاسخ:
    تازه اومدم حامد 
  • black hat ...best hacker
  • کسی هست؟؟؟؟؟
  • black hat ...best hacker
  • به حر حال ببخشید......
  • ارسلان و حامد
  • نه بابا این چه حرفیه
    شوخی کردی دیگه مگه نه
    منم نمیخواستم اینجوری بشه که
    حامد منضورم تو نبودی .......
    حالا بازم ببخشید انگار حرف زدنمو بلد نیستم .......
  • ارسلان و حامد
  • یه چیزی بگ سعید ولی من با استار عاشقانه حرف نمی زنم اون حرفت منو ناراحت کرد
    مگه تو منو نمیشناسی
    پاسخ:
    خوب میشناسمت 
    ببخشید منظورم تو نبودی....

    بایید برم همگی فعلا بای

    سعید کتاب عالی بود مرسی

    اون دامپرم عالیه


    پاسخ:
    خواهش
    بای

    مرسی حسین میگم سعید این رکوردات عالی شده

    ولی نتونستم قیمت بزارم آخه از دیفیس و اینا سر در نمیارم

    پاسخ:
    واس دیفیساش دو ساعت وقت گذاشتم 
    سلام اقا امین خوبی؟؟؟؟
    پاسخ:
    به ما سلام نمیدی دا ؟؟؟؟؟
    چند وقت پیش با یکی دعوا کردم اونم حسین بود باید میفهمیدم همه حسینا مپ تو ان دا .....
    سلام
    پاسخ:
    علیک
  • black hat ...best hacker
  • انگار اسمتو هم گفتی ....
    دیگه به من ربطی نداره خودتون میدونین 
    میگم خواهش دیگه به من نگو که به حامد بگم بیاد 
    خواهشن 
    باشه ؟؟؟
    تو این سایتم عاشقانه نحرفین 
    مرسی

  • black hat ...best hacker
  • انگار بدت میاد ...........
    در اینصورت به من ربطی نداره 
    هر چی میخوای بکن .........

    باشه تو بلدی؟یادم بده پر بچه؟
    پاسخ:
    من هیچی بلد نیستم 
    (آموزش هک بخوای میدم)
    تمام 

    اگه فکر کنه میشناسه
    پاسخ:
    خود دانی.....
  • black hat ...best hacker
  • خب بعد از ظهر میاد هم اون میگه تا وقتی که نشناسمش 
    بهش رو نمیدم...
    حالا ....
    بابا بگو بیاد؟
    پاسخ:
    نمیتونم 
  • black hat ...best hacker
  • سلام خوبه ...
    نمیدونم بیاد یا نه 
    سلااااام!حامد خوبه؟میشه الان بیاد
  • black hat ...best hacker
  • هوح .......
    خسته شدم ........
  • black hat ...best hacker
  • کسی آنلاین نیس ؟؟؟؟؟؟
  • ارسلان و حامد
  • سعید کجای؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    ببخش حامد دیشب کار داشتم نتونستم جواب بدم ...
  • mr hacker
  • استار گفتم دیگه ........
  • ارسلان و حامد
  • سلام
    پاسخ:
    سلام
    سعید تورو خدا بهش بگو بیاد .....
    پاسخ:
    گفتم!!! ستاره ....
  • mr hacker
  • به به چه آرامشی ......
    چه سکوتی .........
    چه خطرناکی .........
  • ارسلان و حامد
  • داداش چت گذاشتم تو این وبلاگم نگاه کنی ها حتما
    کلیک کن
    پاسخ:
    عالی بود دادا دستت درد نکنه .........
  • ارسلان و حامد
  • کجایین پ

    پاسخ:
    اینجا
    باشه بگوو بیاد 
    پاسخ:
    گفتم  استار .......
  • s-h hacker is best
  • صدا مو داری؟؟؟؟؟؟
    سلام 
  • s-h hacker is best
  • کسی نیس ..........
  • ارسلان و حامد
  • سلام
    پاسخ:
    سلام
    راست میگه لطفا مثل حامد رنگ شاد بذار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    وبلاگ حک باید تاریک باشه ی چت روم میسازم .......
  • apourghani
  • تم سایتت خیلی تاریک و خسته کنندس.
    عوضش کن
    پاسخ:
    حالا .....
    سلام
    Helen123
    تو هم دومی؟؟؟
    پاسخ:
    اره
  • mr hacker
  • من باید برم شب بازم میام
    به آهنگا گوش بدین .......
    نظر از یاد نره
    ممنونم
    همگی فعلا بای
  • mr hacker
  • وقت کردین به اینم سر بزنین به دردتون میخوره .........
    کلیک کنید لطفا ...
  • mr hacker
  • این عشق کجا رفت پس.......
  • mr hacker
  • هشتم یا نظری؟؟؟؟؟؟؟؟
    دوم
  • mr hacker
  • منم سعید 15 سلماس
    تیزهوشان بهشتی ..........
  • mr hacker
  • سلام مهدی باشه فرا برات میارم
    کال هم دارم میدم برو کیف کن
    فک از 2 شب به بعد استفاده کن طرفو بد بخت نکن
    سعیدجون اون برنامه هک وای فای رو کی می ذاری من دانلود کنم یا فردا فلشمو بیارم تا بزنی
    همتون تو فوتبالین؟
    کسییییییییییییییییییی نیس؟
    انگار هیچکس نیس؟کجاییییییییییییییییی؟
    میشه به حامد بگی جواب بده
  • s-h hacker is best
  • کسی هست؟؟؟؟؟؟؟
  • s-h hacker is best
  • اره
    اون یکی نظرهارو پاک کردی؟
    رفتی؟
    بگو بیاد؟
  • s-h hacker is best
  • تا فردا 
    خدافظ 

  • s-h hacker is best
  • استار از جواب دادنت معلومه که با کی بودی ..............

  • s-h hacker is best
  • چون نمیخواد باهات بحرفه دیگه 

    حامد چرا نمیای؟
  • s-h hacker is best
  • دیگه داره میره رو اعصابم ./...........
    اح 
    خب ی چیزی بگین واس چی ساکتین ............
    ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • s-h hacker is best
  • حامد؟؟؟؟؟؟؟؟ رفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • s-h hacker is best
  • برو بخون 

  • s-h hacker is best
  • استار کامنتمو خوندی؟؟؟؟؟؟؟؟ تو سایت حامد 

    حامد اینجا کدومه؟
  • s-h hacker is best
  • میاین ولی همگی سکوت ............انگار جنازه منه ........

  • s-h hacker is best
  •                                                   0  0
                                                        !
                                                      :::::

  • s-h hacker is best
  • چقد ساکت .............!!!!!!!!!!!!! :((((((((
  • s-h hacker is best
  • حامد اینجایی؟؟؟؟؟؟؟
  • s-h hacker is best
  • امیر حسین همون امیره دیگه 

  • یه دوست
  • امیر حسین دیگه کیه آخه؟(آخه من هیش کی رو نمییییییییییییشناسم)
  • s-h hacker is best
  • میگم تازه ساختم هنوز چیزی نزاشتم 
  • s-h hacker is best
  • چرا ساکتین خب؟؟؟؟؟

  • s-h hacker is best
  • کسی نیس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • s-h hacker is best
  • متق ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • s-h hacker is best
  • الوووووووووووووووووو جواب بدین دیگه ..........
  • s-h hacker is best
  • علی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • s-h hacker is best
  • حامد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • s-h hacker is best
  • هووووووووووووووووو
  • s-h hacker is best
  • کسی نیس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • s-h hacker is best
  • الو.وووووووووو
  • s-h hacker is best
  • منتظرم 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی