hacked

سنگینیه سیگارو حس میکنم رویه لب

hacked

سنگینیه سیگارو حس میکنم رویه لب

وبلاگ لوتی من ...

بایگانی

آموزش ساخت ویروس جاسوسی تروجان

یکی از قویترین و جدیدترین برنامه های ساخت تروجان با امکانات خاص و منحصربه فرد برنامه ی Power Spy میباشد. 
توسط این برنامه فایل سروری را خواهید ساخت که با اجرای این فایل توسط فرد قربانی تمام اطلاعاتی که از سیستم فرد قربانی خواسته اید برای شما ارسال خواهد شد.تنها مسئله ی مهم فرستادن فایل Server به نحوی به سیستم قربانی و اجرای آن توسط فرد قربانی است.البته از راهها ی مختلفی میتوان این کار را انجام داد مثلا" میتوانید در هنگام چت به عنوان اینکه عکس خودتان را برای فرد میفرستید و یا اینکه فایل سرور را به عنوان یک فایل اجرایی , یک نرم افزار و یا یک عکس به ایمیل طرف ارسال کنید.

بعد از اجرای برنامه ی Power Spy صفحه ی اصلی برنامه که گزینه هایی برای تنظیم فایل Server در آن قرار دارد ظاهر میشود.
این برنامه دارای 4 قسمت کلی میباشد که به طور مختصر و مفید به تشریح  مهمترین گزینه های آن می پردازیم

1- قسمت Options :
(در این قسمت اطلاعاتی را که قرار است فایل Server برای شما بفرستد را تعیین میکنید)

Send Y! (7.5 and 8)Pass : پسورد یاهومسنجر (یاهو 7.5 و 8) شخص قربانی برای شما فرستاده میشود. 
Disable TasManager : از کار انداختن Task Manager در سیستم قربانی تا فرد نتواند تروجان درحال اجرا را به طور دستی از کار بیندازد.
Disable Msconfig : با علامتدار کردن این گزینه Msconfig در سیستم قربانی غیرفعال میشود.
Disable Y! Save Pass : از کار انداختن Save توسط یاهو مسنجر تا با هر بار تایپ  , پسورد یاهو برای شما ارسال گردد.
Disable RegEdit : ادیتور رجیستری را در سیسیتم قربانی غیر فعال میکند.
Send OS,Com Name And Xp UserName : فرستاده شدن نام کامپیوتر فرد قربانی و UserName ویندوز ایکس پی فرد قربانی .
Send DialUp Pass : پسورد DialUp سیستم قربانی را برای شما ارسال میکند.
Send All Type Key : لیست تمام دگمه های فشار داده شده در کیبرد قربانی را برای شما ارسال می کند.
Send IP : آی پی شخص قربانی برای شما ارسال میگردد. ( انتخاب این گزینه به خاطر احتمال وجود فایروال در سیستم قربانی توصیه نمیشود)

Change Win Xp User Pass : اگر فرد قربانی به ویندوز Xp خود پسوورد داده باشد با علامتدار کردن این گزینه میتوانید پسورد ویندوز فرد قربانی را عوض کنید تا فرد نتواند وارد ویندوز خود شود . به این صورت که در کادر زیر همین گزینه رو به روی کلمه ی To پسوردی را که میخواهید جانشین پسوورد قبلی قربانی شود را وارد میکنید . از این گزینه برای اذیت کردن افراد استفاده میشود. اگر قصد دارید اطلاعات فرد برای شما ارسال شود انتخاب این گزینه توصیه نمیشود.

  • black hat ...best hacker

نظرات  (۳۵)

برای ساخت تروجان با رات نیاز به هاست هست که اونم خیلی گرونه خارجی‌ به دلار حساب میکنه ایرانیش بدتر تازه اگه حجم روی هاست ایرانی بره بالا هاست قفل میشه و ازتون شکایت میشه 😐💔

  • محمد سعید سلطانی راد
  • سلام.ببخشید اگه بشه کدهای ساخت تروجان با نوت پد رو برام بفرستید به ایمیل :

    mohammad.saeed85@yahoo.com

    با تشکر از شما 

  • armin tabaee
  • نذاشتی کپی کنم هههههههههه

    سلام

    اگه میشه لینک دانلود برامه ی Power Spy رو بدید

    ممنون

    سلام اگه میشه اموزش ساخت یه ویروس رو بزارین که در نوت پد نوشته بشه و بتونین با اون وارد لب تاپ قربانی بشیم ممنون میشم
    با سلام می خواستم یاد بگیرم که چطوری یه ویروس بسازم که همه ی اطلاعات شخص رو از گوشیش بفرسته بدون نیاز به برنامه و با نوت پد

    سلام من خودم تا جایی بلد بودم یکم بلد نبودم از اموزش یاد گرفتم تا الان کامپیوتر ۲ نفرو هک کردم بد بخت ها خخخ اما خب یه کاری کردن که ..... وقعا خوبه دسترسی به همه ی پسورد هاشون رو گرفتم کلا نابود شدن بتون توصیه میکنم که حتما تروجان رو کامل یاد بگیرین خیلی بدرد میخوره 

    سلام خواهش میکنم کد تروجان رو برام بفرستید واقعا ممنونم
    سلام میشه برنامه power spy برام بفرستین
    و چیزهای مورد نیاز دیگرو
    سلام توروخدا یکی که که بلده چجوری میشه گوشی هک کرد بیاد آیدیم:
    snow_girl18@ 
    توروخدا کمکم کنید

    سلام من یه تروجان ساختم و موفق شدم گوشی رو هک کنم بعد سیستم رو ریست کردم الان بلد نیستم چطور دوباره از گوشی اون شخص استفاده کنم باید یه تروجدن دیگه بفرستم یا میشه دوباره همون تروجان رو فعال کنم
    می شه کدها رو برای من هم بفرسی
    سلام میشه کد های ساخت تروجان برای نوت پد رو بفرستی به ایمیلم omid25902@gmai.com
  • MohammadReza
  • سلام لطفا کدهای ساخت تروجان با نوت پد رو بفرستین به ایمیلم. خیلی ممنون
  • محمدرضا
  • سلام.ببخشید میشه کدهای ساخت تروجان با نوت پد رو بفرستید به ایمیلم 
    سپاسگذار از زحمات شما
    m.arabzaban79@gmail.com
    yani asheghe on qesmate copy nakonetam:DDDDDDDDD
    سلام اگه میشه کد های تروجان مخصوص شیر کردن تمام درایور های قربانی به ما رو به ایمیل ام بفرستید یا مثلا یه کدی باشه که یه پوشه خاصی رو از کامپیوتر طرف به کامپیوتر من شیر کنه واقعا دمتون گرم اگه بفرستید peymansipro021@yahoo.com
    سلام میشه تمام. یهکار برامبکنید مهمترین اطلاعات تشکیل. ویروس رو تو این ای دی تلگرام بفرستید
    sharmambks@

    سلام میشه کدها ویروس های تروجان را با نرم افزار نوت پر برا من به ایمیل 
    amir81853@gmail.com بفرستین

    سلام میشه ویروسهایی ک واس هک اندروید هستن رو ب این ای دی تلگرتم بفرستین
    ممنون میشم واقعا
    @blak_h_t
  • sina alimohammadi
  • با سلام دوستان نرم افزارشو برید از سایتش بردارید اگه حوصله سایت هم ندارید بیاید از تو وبلاگ من بردارید.
    www.persian1400web.blog.ir
  • sina alimohammadi
  • با سلام دوستان نرم افزارشو برید از سایتش بردارید اگه حوصله سایت هم ندارید بیاید از تو وبلاگ من بردارید.
    www.persian1400web.blog.ir
    هرچی ویروس داری بفرس.
    نمی خوام بفهمم.
    خیلی هم دقت می کنم!
    prsima@irib.ir
    مطالب خوب آموزنده و جالبی بود به وبلاگ منم بیایید.http://arshia80.rozblog.com
    سلام اگه کسی بلد بود چجور بتونم کسیو هک کنم خاهشا بیاد تلگرامم جبران میکنم براش پای مرگو زندگیم در میونه     @jazb_aza
  • you are hacked
  • سلام یه ویروس جاسوسی دارم هرکی میخواد به ایمیلم نام و مشخصاتش رو بفرسته
    اگه کسی میخاد یه گروه تشکیل بدیم واسه یادگرفتن هک و غیره به آیدیم تو تلگرام پیام بده

    @sinamatic
    سلام لطفا یه تکست ویروس جاسوسی برای گوشی اندروید بهم بدین مرسی
    اگه زحمتی نیست یکی زحمت بکشه بیاد تلگرامم فداش میشم 
    mesatanme@  مرسی فداتون
    بی زحمت اگه میتونین ساخت ویروس برای فرمت کل هاردو بزارین
    عالیه
    سلام من یک هکر حرفی هستم مخواهم یک گروه تشکیل دهم برای عضوعیت به این ادرس ایمیل بزنید adebheroamjadi@gmail.com
    سلام دوست عزیز میشه برنامرو واسه دانلود در وبلاگت بزاری ممنون اگهمیشه تو تلگرام به آیدی زیر بیا باهم صحبت کنیم ممنون @haker_1377
  • هانی پیشرو
  • سلام داداش وبلاگت عالیه.این برنامه ای که گفتی دانلود کردم با کلی بدبختی اصلا توش گزینه option نداره کلا زمین تا آسمون با این چیزایی که گفتی فرق داره اگه زحمتی نیست برنامرو برای دانلود بزار اموزش تصویریش هم بزار اگه بزاری یعنی خیلی دمت گرم با تشکر
    میشه برنامه رو برای دانلود بزارید
    با سلام لطفا مطالب اولیه برای آشنای با سیستم ها و نحوهhack های ساده برای افراد مبتدی رو هم در وبلاگتون قرار بدید.
    مطالب مفیدی بود لذت بردم 
    با تشکر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی