hacked

سنگینیه سیگارو حس میکنم رویه لب

hacked

سنگینیه سیگارو حس میکنم رویه لب

وبلاگ لوتی من ...

بایگانی

گوش بده ضرر نمیکنی

«به آهنگش گوش بدین ریتمش عالیه »

سیگارا صندلی و تیک تک ساعت

دوست دارمتو روی یه تیکه کاغذ

شکستی قلبمو شد تیکه تیکه راحت

بدونه تو نمی تونم چون نیست دیگه تاقت

کنار قاب عکسمون کنار تلفن

بهت می گفتم نرو بمون حوصله کن

تموم میشه مشکلات کم گله کن

من تو می خندیم باهم با یه دل پر

سیگارا می یان بیرون از تو پاکت دونه دونه

تو نیستی الان بی تو خونه سوت و کوره

دلم شکسته بی تو  همه جور خون خونه

بیشتر از این نمی تونه برگرد به این خونه

چمدون توی دستت ایستادی دمه در

ریمیل چشمت پاشه رو چشم تر

سنگینی نگاه فشاری روی قلب

فشار چندتا دیواره انگاری روی من

سنگینی سیگار رو حس می کنم روی لب
سنگینی سیگار رو حس می کنم روی لب
سنگنی سیگار رو حس می کنم روی لب
سنگنی سیگار رو حس می کنم روی لب



  • black hat ...best hacker

نظرات  (۲)

خوبی
سلام
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی